Politica de returnare

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. În acest sens, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail sales@dmstore.ro, în titlul mailului precizând Formular de Returnare și menționând în mail următoarele:

Informaţii despre comandă

Nume:

E-Mail:

Telefon:

Numărul comenzii:

Data comenzii:

Numărul facturii:

Informaţii despre produs și motivul de returnare

Numele produsului:

Codul produsului:

Cantitatea:

IBAN:

Motivul returnării:


Vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

Returul banilor se realizează în decurs de 3-5 zile lucrătoare de la verificarea coletului returnat de către noi. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către
curier. În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi
returnați prin același canal. Dacă comanda a fost plătită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră în mailul cu răspunsurile la Formularul de Returnare. Pentru comenzile achitate cu cardul prin PayU, restituirea banilor se va efectua
prin intermediul aceluiași
canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.


1.     Cum se realizează schimbul?

Schimbul îl realizăm sub forma returului produsului, a returului de bani și plasarea unei comenzi noi care se achită separat. Returnați și plasați cât mai repede o comandă nouă. Astfel îți rezervăm produsul pentru ca altcineva să nu-l achiziționeze înainte. Comanda nouă o puteți achita separat sau așteptați primirea banilor în contul dvs. și apoi realizați plata. Produsul
poate fi rezervat timp de 10 zile în cazul plății prin transfer bancar.

2.      În cât timp se restituie banii?

Returul banilor se realizează în decurs de 3-5 zile lucrătoare de la verificarea coletului returnat de către noi. Întreaga
procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier. În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Dacă comanda a fost plătită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare. Pentru comenzile achitate cu cardul prin PayU, restituirea banilor se va efectua prin
intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.

3.     Când poate fi returul refuzat?

Returul poate fi refuzat în cazul în care acesta a fost realizat după expirarea termenului de 30 zile.

ro_RORomanian
Scroll to Top