Politica de returnare

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. În acest sens, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail sales@dmstore.ro, în titlul mailului precizând Formular de Returnare și menționând în mail următoarele:

Informaţii despre comandă

Nume:

E-Mail:

Telefon:

Numărul comenzii:

Data comenzii:

Numărul facturii:

Informaţii despre produs și motivul de returnare

Numele produsului:

Codul produsului:

Cantitatea:

IBAN:

Motivul returnării:


Vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

Produsele pot fi returnate într-un interval de 30 zile de la data intrării în posesie, numai dacă:

– au fost deteriorate în timpul transportului

– există lipsă de satisfacție față de produs (în caz ca aveți îndoieli cu privire la originalitate produselor)

Produsul returnat trebuie să conțină ambalajele originale și să nu aibă semne vizibile de utilizare. Rambursarea fondurilor se face în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului, prin aceeași metodă de plată: rambursare pe card pentru plata pe card.

Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.

Dupa anularea unei tranzacții prin card, banca emitenta va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

ro_RORomanian
Scroll to Top